K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2013, 21:55   #21
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Vej86, jeg er "glad" for at se alle de ansigter i dit indlæg, men er der noget du vil have op og vende siger du bare til
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 12:26   #22
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Hold op hvor det kører op og ned Arbejder på at få mine togskinner af NNNUUU. Gider ikke at ha dem på nu og min mor vil ikke hjælpe mig med at få dem af.
Det vil tage hi 5 minutter af sige det til tandlægen. Nej nej om hun vil det. Så jeg må selv igang med at finde en som kan gøre det
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2013, 19:56   #23
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
her går det rimeligt er på rette vej igen men det kommer til at tage noget tid at komme ovenpå igen

Det godt i London samme uge var jeg Lige til tandlæge og psykolog det var hårdt ved mig jeg lukkede psykisk ned om lørdagen da vi skulle tage imod min lillesøster. Jeg var med til det hele men der var ikke meget at komme efter den dag sådan er det bare.

Det er en del andre tager hjem med opkast jeg tager hjem når jeg lukker psykisk ned
Det er hårdt at være til psykolog.
prøver på at holde onsdag fri hvor jeg ikke skal noget som helst ellers skal jeg faktisk noget alle andre dag.
Jeg er sammen med min kæreste og det kræver også noget at mig. Jeg har lige haft 14 dage uden net det var hårdt. Nu er jeg på igen og nu går der lang tid før jeg igen får problemer med mit net. Er ved at se på hvad jeg skal igang med når jeg igen skal ud i samfundet.

Har fundet noget som måske kunne være noget. kender en som bruger det tilbud og han er ok med det så jeg tror det ender med at jeg bruger det tilbud. Der netop mulighed for at sikre mig imod at jeg går ned igen. Og hvis jeg gør det kan jeg bare stoppe igen uden problemer.
Jeg har problemer med det der mad noget i nu. Jeg tror det fra den gang jeg blev presset til at spise hvor det gjorde ondt at få med selv vand gjorde ondt. Selv det at få luft var svært.
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2013, 11:06   #24
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg fik psykolog hjælp hun kunne ikke hjælpe mig kan jeg se nu Havde et selvmord forsøg en gang i Maj Så nu får jeg psykolog hjælp via sygehuset håber det hjælper mig til at komme over på igen
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2013, 20:33   #25
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Godt at du holder ved og søger hjælp, der er ikke andet for end at blive ved med at prøve. Sådan er det jo for os alle.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2013, 21:56   #26
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Tak Enteneller Når ja det er da ikke sikkert at jeg kan få hjælp via sygehuset. Jeg skal ha været ved psykolog 2 gange før jeg kan få hjælp via sygehuset alle så psykologen som er på sygehuset. Håber det går igennem.
Kan ikke overskue hvis jeg skal ud at finde en ny igen. Jeg skal altså ha noget hjælp nu og ikke om 6 måneder. Hvad har det ikke kostede samfundet at ha mig på intensiv afdeling.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2013, 18:43   #27
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Det er endt med jo med at jeg får psykolog hjælp via sygehuset nu. Det er overraskende godt at gå ved hun er god : cool: har lige sagt farvel til min kæreste igennem 4 år så nu er vi ikke sammen mere. Det er godt at få det overstået og det var mig der sagde fra. Det hårdt at se ham Det tænkte jeg om det var det rigtige at gøre nu. Og ja det er det. han så sådan ud Fik sagt meget på meget kort tid.

Hen har talt meget om at købe hus på landet og det siger mig bare ikke noget at bo i en lille by på landet ud hvor der kun kommer 4 busser om dagen nej tak. Jeg har ikke noget kørekort og vil ikke ha det. Så jeg bliver nødt til bo hvor der gode offentlige transportmidler. Jeg elsker at kunne tage cyklen rundt Jeg bruger byen en del. Jeg vil ikke af med min læge. Han sagde godt nok at jeg må bestemme hvor vi skal bo. Sådan som mit liv er lige nu skal jeg ikke tage store beslutninger Jeg er glad for kun ha mig selv nu hvor jeg er syg.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2013, 19:53   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det lyder godt Vej86 og selvom du af og til vil lide afsavn til din kæreste og jeres liv sammen, for det vil du højst sandsynligt, vi er jo vane-mennesker, så skal du huske dig selv på at det er helt naturligt. Du har valgt en ny og for dig bedre vej og det skal nok gå.

Held og lykke, styrke være med dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2013, 21:14   #29
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Det var især efter det han sagde i onsdags det fik mig til at sige stop. Det siger man ikke til nogle som helst. Jeg havde jo mit selvmordsforsøg i foråret og jeg var godt klar over det kunne ende med døden. Det jeg gjorde og har til tider det svært med at jeg overlevede.

Den gang så der bliver arbejdet på at jeg kommer til at se positivt på livet igen. han sagde at hen ville ønske at jeg var død den gang så han kunne finde en ny at være sammen med. Jeg tænkte hvad jeg havde af muligheder for at få akut psykisk hjælp den alt var lukket grunde sommerferie. Jeg fik lyst til at give ham en på hovedet. Jeg gjorde det ikke nå vi skulle hjem til mine forældre om aftenen for at spise. Jeg talte med min mor om hun sagde ikke så meget.
Da min lillesøster hørte blev hun sur hun spurgte om hvorfor jeg ikke gjorde noget.

Jeg endte med at sove hjemme ved min familie denne nat. Godt det blev syg om natten. Han forstår bare ikke Hvor langt ud jeg var den gang. Vi Har så talt sammen i dag han fx vi ikke kunne bo sammen og nej jeg skal ikke være sammen med en som ikke forstår alvorlighed i alt det her og jeg vil for altid ha større mulighed for et nyt selvmordsforsøg når jeg en gang har gjort det sådan er det bare. Det kan der ikke laves om på. Sådan er det nu og det står i mine papirer.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2013, 07:57   #30
brammer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: syddjurs
Indlæg: 4
Styrke: 0
brammer er ny på vejen
Det lyder som om du er godt på vej. Det kræver meget arbejde fra din side.
Forsæt med at skrive herinde sideløbende med dit psykologforløb. fortæl andre hvordan du har det og hvad du går og slås med

Pøj,pøj
__________________
John Brammer
Psykoterapeut
brammer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykolog? Antoniette Alt det andet 24 11-02-2013 16:50
Psykolog hjælp+ DahlDK Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 04-02-2013 16:26
Kontant-hjælp - tilskud til medicin og psykolog frkkaos Alt det andet 7 27-04-2012 22:15
Psykolog Mai-Britt Dit og Dat 0 17-06-2008 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension