K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2011, 08:17   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Tak for jeres svar. Ja, jeg tror også det er depression, men jeg har ikke gavn af antidepressiver, har været på dem i 14 år og over højeste dosis endda, og alligevel har jeg haft forværring af min tilstand.
Hej logikeren,

Hvis du tænker dig om, er der så i dit liv ikke noget der pt. gør at du måske kunne føle dig lidt presset ? Er du i afklaring mod noget, venter på noget, måske er der noget personligt ?

Der skal ikke meget til før man som psykisk belastet, presses ud i de der grimme tvangstanker du omtaler.

Jeg oplevede det bl.a selv efter en arbejdsprøvning for 2 år siden, min psykolog kaldte det "angsten i en nøddeskal". Det var frygteligt. Hun fik mig overbevist om at det "bare" var en tanke og dem har vi jo rigtigt mange af, men igen, det er bare tanker og det skal vi sige til dem hver gang de kommer. Til sidst gidder de så ikke komme mere...

Jeg er dog også medicineret og går kun til psykiater nu, det håber jeg også at du gør løbende. Prøv også med noget meditation og afslapningsøvelser, det er guld værd til at få ro på tankerne ikke mindst.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2011, 10:00   #12
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
slet dette

Sidst redigeret af logikeren; 17-06-2011 kl. 12:02.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsens telefoner virker Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 02-10-2013 21:10
Aktiv arbejdsmarkedspolitik virker bla-bla Politik og Samfund 0 01-04-2010 08:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension