K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2010, 22:46   #11
claus jensen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2010
Lokation: Nyborg
Alder: 43
Indlæg: 14
Styrke: 14
claus jensen er ny på vejen
ja men er det ikke efter loven i 2009... den for 2010 kræver kommunen nemlig at det er DIG der søger og skal finde et på egen hånd vis ikke de lige falder over et der passer på dit CV.... ( hvad de fortalte mig ) og i den lov fra 2010 kan jeg intet sted finde at det er deres pligt mere.... Derfor jeg skriver som jeg gør
claus jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 22:59   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Claus jeg har også været ude og lede men ved så at der står på alle kommuners side sådan her

Citat:
Det er kommunen, der tilbyder fleksjob, hvis du har en begrænset arbejdsevne. Du må ikke kunne arbejde på normale vilkår, og du skal have en varig nedsættelse af din funktions- og arbejdsevne. Du skal være under 65 år og ikke førtidspensionist.
Den brugte jeg da min kommune prøvede det samme nummer ... og jeg vil lige gøre opmærksom på at loven ikke er lavet om siden 06

I sådan et tilfælde som dit ville jeg med det samme bede kommunen om at henvise til hvor i loven det fremgår at det er en selv der skal finde jobbet...

jeg har siddet og rodet rundt fordi CHF i 06 skrev til mig at det var min kommune der bare skulle finde jobbet til mig og at det skulle jeg da bare sige til dem , men hver gang jeg leder falder jeg lige over noget interessant som jeg havde glemt

men jeg leder videre ... men bed din kommune om at vise dig hvor i loven det fremgår at du selv skal finde jobbet og spørg ind til hvordan de lige havde forestillet dig at du skal gøre det ... og hvad er det så lige jobkonsulenterne skal lave for deres mange penge...

Har selv en søster der er jobkonsulent og har lige spurgt hende og nej det er stadig hende der skal finde jobbene for hvordan skulle flekser have forudsætninger for at sætte en evt arbejdsgiver ind i fleksloven og desuden giver det bedre at en kommune ringer end at en flekser ringer for de har ikke tid til at høre på alle historier ude på arbejdspladserne .... (og jeg vil stadig holde på at det er bedst at søge selv men kommunen skal hjælpe til )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev jeg visiteret til flexjob anette1966 Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2012 08:43
Visiteret til flexjob Timmy Spørgsmål ang fleksjob 3 12-11-2010 23:41
Kan man uddanne sig, når man er visiteret til flexjob på 20 timer? Novasmor Spørgsmål ang fleksjob 2 05-05-2009 13:30
Er blevet visiteret til flexjob TNK De Unge 6 08-04-2009 23:33
visiteret til flexjob på deltid ????!!! mijanne Din historie 0 07-03-2007 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension