K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2010, 08:32   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 18
Marolle er ny på vejen
sommerferie :)

Jeg har været så heldig at jeg har fået lov til at få 3 ugers aktiveringsfri (er sygemeldt på kontanthjælp men er i aktivering). Jeg bliver ikke trukket i kontanthjælpen.
Det er simpelthen det bedste det er sket de sidste par år Og vil bare opfordre andre til at spørge deres sagsbehandler om det kan lade sig gøre. Det værste jeg kunne få var et nej.
Min "arbejdsgiver" spurgte om jeg ikke skulle have noget sommerferie ?? Det havde jeg da ikke troet var muligt, så jeg var så "fræk" at spørge min sagsbehandler. Det tog noget tid at få svar og der var mange som skulle ind over og vurdere, men det kunne lade sig gøre alligevel Jubiii
Jeg må selvfølgelig ikke rejse ud af landet, men det har vi nu heller ikke råd til
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 09:49   #2
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa god ferie :-) jeg har også fået 3 ugers fri med kontanthjælp men det er så fordi at det aktivering jeg er i er på 2 timer pr dag tirsdag og torsdag og ellers de andre dage fri, det er fordi at dem der står får det undervisning de dage har ferie og deri blandt min kontakt person, så har ikke noget at komme derud efter når der er lukket de dage jeg ellers skulle have været der og de sender mig heldigvis ikke ud i noget andet da jeg bare venter på at høre fra sagsbehandler at min sag er sendt til pension men de har jo også ferie.
Så nyd du bare dine fridage og gør gode ting for dig selv :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sommerferie Vs. terapi! FrkSilverfox Dit og Dat 7 08-05-2012 13:57
sommerferie afløsere/vikarer peterdj Spørgsmål ang fleksjob 10 25-06-2010 10:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension