K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2009, 18:11   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Er der nogen der vil stå frem.

Jeg skal bruge 4-5 sygehistorier hvor der er sagsbehandler fejl , og hvor man kan se at den er helt galt , det er til Cafe sygemeldt og det er i fobindelse med demonstrationen der vil de gerne kunne fremvise groteske sager som bevis for at det altså holder hvad vi siger når vi anklager kommunen for smøl og fusk og dårlig sagsbehandling ...

Men man skal være klar til at dokumentere sin historie..

De har ca 6 allerede men kan godt bruge lidt flere , er der noget der er villige til at indvie andre i hvordan det foregår ude i kommunerne så skriv til mig på pb så skal jeg sørge for at formidle kontakt .....


Så kunne jeg også godt bruge lidt hjælp fra Århus området eller deromkring , det er to journalist studerende der gerne vil lave en historie og lave et interview (også sygedagpenge og kommunal behandling ) men det skal være et sted der ikke ligger for langt fra Århus og igen skriv en pb til mig så sørger jeg for videre formidling ...
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Både Socialdemokraterne og SF går frem ! 1970girl Politik og Samfund 0 28-01-2011 11:45
Visiteret til projekt ”En ny vej frem” – kender nogen projektet? forvired Dit og Dat 10 24-09-2009 21:55
Et skridt frem og to tilbage... Sommer At søge førtidspension 20 18-02-2009 23:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension