K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2009, 14:51   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg kan ikke lide børn??

fordi det står der i et notat i min sag, at der står noget andet på det papir, jeg har liggende er en detalje.

Nå, jeg har været til møde i dag og der kom godt nok trusler på bordet fra den nye sagsbehandler:

NÅR min FP §17 bliver afvist, så skal vi tale om aktivering og sygeopfølgning og hvis jeg IKKE holder op med at ryge ( har KOL bl.a.) så vil min kontanthjælp blive frataget.

Når det stod i det notat at jeg ikke kunne lide børn, så var det rigtigt, når der stod at jeg selv have udtrykt ønske om at få et job, så var det rigtigt, og så gad han forresten ikke diskutere det mere.

Der kom jo snydere udefra og ville have en FP, så derfor skulle jeg gennem div. arbejdsprøvninger, sæt nu jeg var en snyder.

Så skulle jeg da også stoppe med pjat om at det tager næsten 1½ time for mig hjemmefra ud til jobcenter, fordi han brugte da kun 10 min. i bil.

Han skal nok blive sjov at danse med, foreløbig er der klaget til min borgmester, ringet til den sagsbehandler, der angiveligt skulle have hørt at jeg ( med 4 børn) ikke kan lide børn...........hun ville straks tage fat i ham og få det notat ændret, hun kunne sagtens huske vores samtale.

Banen er kridtet op til slagsmål, min sag er på vej til ham, der skal afgøre den.

Hvad PRÆCIS skal der står i et sådan afslag, hvis det kommer??

Skal der stå, hvilke arbejdsområder, de mener jeg kan magte.........det synes jeg har læst herinde??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Elektrochok og børn curly Politik og Samfund 6 06-06-2013 18:25
753 fattige børn.... buster Politik og Samfund 0 13-03-2010 03:22
Det er ikke for børn. forvired Dit og Dat 3 05-08-2009 09:23
Børn Forsyg Dit og Dat 4 28-04-2009 18:54
Kan du lide katte ??? Silke Politik og Samfund 15 15-05-2008 09:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension