K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2009, 22:53   #10
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jeg læste lige dit 1. indlæg igen og er en smule forvirret... Var du fleksjobber i år 2004, men senere på revalidering lige inden 1/8 2008? Hvilken ydelse var du på lige inden den 1/6 2008?

Måske er det bare mig, der læser forkert...hmm
Hej Curls

Kan godt forstå at du er forvirret: pga. af mit helbred blev jeg godkendt til fleksjob i 2004, men har aldrig haft et fleksjob. Prøvede selv at finde et, Job på særlige vilkår forsøgte også at finde et fleksjob til mig men uden held, troede selv at det var fordi jeg ingen uddannelse havde. Har så også været sygemeldt af nogle omgange pga. forværring i min psykiske tilstand. Under alt dette har jeg modtaget kontanthjælp.

Da jeg gerne ville forbedre mine chancer for at finde et fleksjob, søgte jeg jobcenteret om jeg kunne blive revalideret til advokatsekretær (deltidsuddannelsen jeg nævner i mit indlæg).

Det fik jeg så lov til, men uanset hvad, så skulle jeg re-vurderes til fleksjob og skulle derfor i arbejdsprøvning.

Men for at vende tilbage til dit spørgsmål: da min uddannelse var færdig (og således også revalideringsydelsen) søgte jeg om kontanthjælp, men da var der åbenbart blevet lavet om på nogle regler, som indebar, at jeg ikke var berettiget til kontanthjælp, da jeg er gift og således skal min mand forsørge mig og vores to børn med sin løn (som ikke er ret stor i forvejen).

Håber du kan hitte rundt i det nu ellers må du spørge igen.

Sidst redigeret af Hobbitten; 19-07-2009 kl. 22:56.
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobcenter København: liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå. Lotte68 Skal kommuner ikke overholde loven? 186 03-01-2018 18:17
De sylter min klage Contanie Politik og Samfund 11 21-06-2013 14:48
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade nr. 2 Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 30-12-2011 00:04
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension