K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2009, 14:45   #1
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Pensionist...og hvad så nu?

Hej alle...

Jeg har som i andre kæmpet en hel del med kommunen i flere år ang om jeg skulle i ordinær job, fleksjobbe eller blive FP.

Det har været en hård omgang...
Års arbejdsprøvning.
Lære alle §§
kæmpe med at forlige sig med sine sygdomme
Advokat
dårlige sagsbehandlere
Anke /klage
Og aaaalt det andet...

Nu har jeg så snart været FP i et halvt år.

I starten var det dejligt, jeg vågnede ikke med ondt alle vejne, Har ikke den dårlige samvittighed over for min familie over ikke og være der, både fysisk (når jeg måtte ligge mig) og psykisk. Kan hvile mig om dagen, så jeg har kræfter når ungerne og manden kommer hjem.... Så det er skønt! Tid til og sunde mig efter alt det med kommunen osv...

Men nu har jeg fået mit pusterum... Jeg har bearbejdet alt det med kommunen. Jeg har bearbejdet sorgen over ikke og skal være på arbejdsmarkedet nogensinde (på ordinære vilkår i hvert fald) osv

Nu har jeg kæmpet hele livet for 'at følge med', Kæmpet for og få en udannelse, et arbejde osv (som desværre aldrig lykkedes) og senere med kommunen....

Nu har jeg det bare helt underligt.... For første gang i mit liv, er her ingen kampe og udkæmpe....

DET er underligt!

Føler det er helt forkert!

Kender I det?

Nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal gi mig til!-g- kender i det? Jeg kan ikke få et skånejob, da jeg ikke dur til og skal hjemmefra til bestemt tid...

Har altid prøvet og nå et uopnåeligt mål, og nu er der intet! Forstår i hvad jeg mener?

Det er jo et helt nyt liv jeg har fået, og jeg er taknemmelig for det! Kan bare ikke rigtig se nogle stier jeg kan gå ad...

Går vi bare i stå? Skal vi ikke blive ved med og udvikle os? Hvad gør I?

Venligst Supercarla

( Som føler, hun snart står op, den samme dag- hver dag):P
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pensionist 1/2-13 Thomas1981 Dit og Dat 32 23-01-2013 01:31
ny pensionist jigsaw Din historie 2 07-07-2012 00:05
fra invalide pensionist til folke pensionist Bekymret søn Alt det andet 3 15-03-2011 22:17
pensionist hvad så? Helle Jensen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-02-2009 18:41
Jeg er pensionist Dakota Dit og Dat 2 10-01-2009 01:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension