K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2009, 09:32   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Invitation til politisk debat

Ja så spørger jeg igen, og har udeladt den del WEB har konstateret at jeg beder blå om at holde kæft. Det så vidst værre ud end det var ment, og var egentligt skrevet med et glimt i øjet, men sådan kan det gå når budskabet ikke kommer ordentligt igennem.

Kort sagt:

Giv mig JERES forklaring på hvad det er der gør at i sætter jeres kryds ved VKO til næste valg, når i nu selv udsættes for dette umenneskelige system?

Hvad er det der gør, at i tror på, at den sidende regering i fremtiden vil leve op til at forbedre velfærden, når vi nu har set, at de ikke kunne finde ud af det, da vi havde opsving og er på vej ind i en krise?

Fortæl mig hvorfor i tror at vores alle sammens situation i systemet her, vil blive bedre med VKO som "styrmand" efter næste valg?

Hvad kan og vil VKO bidrage med der løser de problemer vi allesammen har her inde?
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Invitation til pensionsforum møde jango Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 23-04-2014 12:34
Konference invitation - FATTIGDOMSGRÆNSE 1970girl Politik og Samfund 0 12-01-2013 00:43
invitation til julehygge! klarkurs Dit og Dat 6 14-12-2008 22:48
Invitation! klarkurs Den nyttige viden vi alle har 1 01-09-2007 21:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension