K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2009, 14:30   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
ØØØHHH jeg er ked af at skulle være den der overbringer jer alle sammen nyheden .. men i er handicappet he he he

Så jo jeg mener også at den er relevant for os , min læge sagde en dag til mig.. nææ du er ikke syg du er handicappet du har nogle barriere der gør at du skal bruge hjælpemidler du skal have skånetilbud du kan ikke være på det ordinære markede ergo du er handicappet ...


da vi ikke vidste hvad der sket hvad du fejlede og håbede på at vi kunne hjælpe der var du syg ....

ergo vi er handicappet os med diagnoser der begrænser os.....

Man kunne evt prøve at skrive til dem ang den mangelede retssikkerhed for folk i systemet for det er jo det vi er .. handicappet i systemet .. og vores rettigheder bliver krænket .....

Jeg ved godt at jeg er handicappet... men psykisk sygdom har aldrig været, og bliver aldrig et handicap men en sygdom.

Mit Asperger Syndrom... det er et psykisk handicap, da det er medfødt.

Men jeg ved jo så ikke hvordan læger og andre betegner handicap, men jeg ved at mange jokker rundt i de betegnelser uden at vide hvad de siger.

Problemet med udtrykket er, at det er alt for tæt forbundet med at mange arme og ben, eller være direkte retarderet i manges øjne... derfor er det lidt svært at vide hvad der menes når de vil debatere "handicappet"...

Da jeg læste om konferencen var mit umiddelbare gæt, at det omhandler forsorshjem osv. og ikke handicap generelt, for hvorfor skal handicap tages op generelt hvad angår retsikkerhed, når psykisk sygdom ikke skal!?


Mon de bare blander hele molevitten sammen i en kattegori som "Handicappet" eller?
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Konference invitation - FATTIGDOMSGRÆNSE 1970girl Politik og Samfund 0 12-01-2013 00:43
Konference- Retssikkerhed i den sociale sektor Lilli Susanne Alt det andet 6 21-05-2009 09:52
konference om sygefravær og arbejdsfastholdelse buster Politik og Samfund 0 21-09-2008 09:06
Retssikkerhed, konference, referat zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 1 09-06-2008 12:00
Konference om retssikkerhed i sociallovgivningen Stella Politik og Samfund 10 13-04-2008 13:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension