K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2015, 09:31   #1
Tash92
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
Tash92 er ny på vejen
Unhappy visitator? (lidt langt)

Davs...

Ja det her kommer nok til at være lidt langt. Nå, men jeg skal ned og søge kontanthjælp igen i denne uge, men der er bare lige et lille problem. Jeg har været sådan lidt on/off på kontanthjælp og forsøgt mig med et par uddannelser, men jeg kan bare ikke finde en der passer til mig.

Jeg ønsker brændende at blive sygeplejerske, men det kan jeg bare ikke. Jeg lider nemlig af atopisk eksem, som dertil har været medhjælpende til en depression som jeg har lidt af i mange år.

Jeg har aldrig været i behandling for det.

Da jeg søgte sidste år var jeg ude for en meget chokerende episode med visitator. Jeg havde været syg og havde meldt mig som syg, men jeg vidste ikke at jeg skulle ringe ind hver evig eneste dag. Det endte med at visitator dukkede op 2 dage efter (jeg havde ringet ind om mandagen, det her var om onsdagen) - hjemme hos mig og truede med at lukke mig hvis jeg ikke mødte op dagen efter.

Jeg skrev om dette herinde før - men anden gang jeg søgte var det den samme visitator og vi besluttede at jeg skulle prøve med en uddannelse. Jeg havde egentligt bare søgt samtidig med at have søgt ind på pædagog uddannelsen, men jeg fik ikke pladsen - jeg har siden da givet lidt op, fordi jeg bryder mig virkelig ikke om den visitator der sidder der ovre.

Hun virker ekstremt nedladende og jeg føler bare ikke hun lytter.

Jeg vil gerne i behandling for min depression men det kræver at jeg flytter læge, som koster penge, men jeg har ingen og hvis jeg skal have, så skal jeg søge igen og chancerne er at jeg får den samme visitator som pålægger mig at komme i aktivering - hvilket jeg ikke kan klare.

Det er noget værre rod.

Kan man godt bede om en anden visitator?
Tash92 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension