K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2015, 16:58   #1
herløv
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 6
Styrke: 0
herløv er ny på vejen
sygemeldt fra gammel ordning

Hej, jeg er ny her og har læst lidt rundt og føler mig både skræmt og fortabt

jeg er syge meldt med stress fra gammel ordning og tilfældet ville at min arbejdsplads lukker ( børnehave ) så jeg får løn til 31/3 men ryger ud af sygedagpenge systemet d 28/2 ..i marts skal jeg så i et udrednings forløb med henblik på hvor mange timer jeg kan klare før var det 15 timer men det kan jeg ikke pt...og jeg ryger så ned på ca 14,800 fordi jeg er forsørger, sagde min sagsbehandler og det er så det jeg ikke kan forstå at når man en gang er tilkendt Flex hvorfor så alle de forskellige ydelser og jeg står også til at få et ferie tillæg for året 2014 og som jeg læser det så kan jeg skyde en hvid pil efter noget jeg har optjent ( det snupper de også )
nu læste jeg en skrev at det måske var smartest at raskmelde sig ved de 22 uger og så komme i den nye ordning som skulle være bedre.. øv jeg er bare så forvirret og ved ikke hvem der er på "min" side i systemet jeg er ikke medlem af en fagforening
herløv er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension