K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2014, 14:38   #11
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Jeg har været til møde - jeg skal bestille tid til LÆ265 imorgen. Skemaet til rehab.teamet er udfyldt - dog uden beskrivelsen af mig. Sagsbehandleren mente det var oplagt at jeg udfyldte den, så jeg fik de ting med, som jeg ellers vil kunne misse under rehab mødet, og nu jeg havde søgt på forliggende grundlag, så kunne det måske være min fordel. Jeg sagde ja, men har pludselig fået svært ved at få hul på det - så hvis nogen kan give et indspark, som kom endelig på banen

Min sagsbehandler mener min sag er en 50/50 - den kan gå begge veje til mødet - han sagde at havde jeg været i arbejdsprøvning op til rehab mødet, så havde jeg stået bedre - så reelt har min tidligere sagsbehandler ikke gjort hendes arbejde godt nok. Som han nævnte har det i hvert fald ikke skadet noget at jeg har søgt, fordi arbejdsprøvninger og lign. forælder lyn hurtigt.
En udmeldning, som jeg har hæftet mig ved er at min sagsbehandler siger at han ikke kan se, hvad jeg ellers skulle, hvis ikke jeg skal have fleks - hold nu op, hvor jeg håber det er lige så åbenlyst for teamet.

Jeg har fået stillet i udsigt at jeg skulle kunne få en afgørelse omkring april .. absurt længe til i forhold til at jeg søgte i slut nov. Håber sådan at min læge er hurtig, så processen kan speedes lidt op.
Desværre er der jo også risikoen for at temaet vil have flere informationer, en ny arbejdsprøvning eller lign .. hvis det sker, så mente sagsbehandler at jeg nok først fik endelig svar omkring okt
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension