K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2014, 18:20   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.809
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg er ked af det, og lidt vred...

på mange "nybegyndere".

Det kan jeg ikke tillade mig....... at være vred på nybegyndere.

Men jeg er vred over den situation, de er havnet i.

Alene i december og frem til i dag den 8.januar 2014 har vi fået kendskab til 3 arbejdsskader, 4 X diskusprolapser med fremadskridning.

Vi har fået nye reformer, som alle er forvirret over.

En del har været på K10 i halve og hele år.......

.... og endnu ikke søgt aktindsigt.

De bliver kørt rundt i manegen af sagsbehandlere jobkonsulenter, der stort set ikke kender, hverken lovgivning eller klienternes diagnose, som har stor indflydelse på deres liv, livskvalitet og økonomiske fremtid.

Enkelte er på et tidligt tidspunkt, af deres forløb, startet op på Metadon behandling. Hvilke vil sige, at der snart ikke er flere tilbud til dem.

Vi "gamle" bruger stor tankevirksomhed på at råde de nye. Større end man skulle tro.

Der bliver serveret 100vis af års erfaring på et sølvfad, for "nybegynderne" om i hvilken rækkefølge, de skal agerer.

Alligevel, ser vi alt for ofte, at vores råd ikke bliver fulgt.

Det kan jeg ikke forstå.

Derfor bliver jeg ked af det.

Fordi, at det er tydeligt hvor "nybegynderne" er om 1 - 2 - 3 år. Uden afklaring, fordi at deres sag starter forkert op, dels med frygt for kommunen kan genkende dem osv. Dels fordi de ikke følger vores råd.

Det kan jeg ikke forstå.

Det gør mig ked af det.

Jeg er vred.

Vred over, at se hvor mange vi andre kan forudsige, hvor de er om nogle år, uden afklaring.

Hvad gør vi/jeg forkert?

Jeg ved det ikke.

Jeg er vred over et menneskefjendsk system, som almindelige mennesker ikke forstå.

Når man spørger ind til diverse problemer hos politikerne, får man ingen forståelige svar retur. Det er jeg vred over.

Hvad kan vi gøre mere for at få "nybegynderne" til at følge vores råd, fra begyndelsen af deres sag?

Hvad skal der til for at "nybegynderne" stoler på, at vores råd bør følges?

Bedste hilsner

Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension