K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2013, 12:08   #1
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Kan i hjælpe mig???

Hej alle i derude

Jeg er pt sygemeldt og igang med at søge om fleksgodkendelse. Jeg har været igennem røngden, mr-scanning, min egen læge og Skørping privathospitals smertecenter.

Nu er der så sket det at kommunens læge mener at jeg sagtens kan arbejde 37 timer, da jeg ikke har en diagnose! Hmm så er det at jeg ikke forstår det, for jeg har været igennem en masse og har en masse udtalelser på latin, som jeg ikke forstår, men Skørping har givet mig en diagnose og mener ikke at jeg kommer til at arbejde fuldtid igen. Her er det så, at jeg nu er igang med at undersøge hvad det egentlig er jeg fejler, men her behøver jeg jeres hjælp, viden og erfaring.

Jeg skriver nedenfor hvad der står i alle mine papirer og så vil jeg høre om der er en der forstår dem og måske kan oversætte det til "dansk")??

Her kommer det:

Radiologisk undersøgelser viser:
Let torsionsskoliose af columna lumbalis på højre side. sacralisation af corpora L5 på højre side. Moderat subchondral sklerosering sv.t. begge sacro-iliacaled.

MR-scanning af columna lumbalis viser:
Diskret venstrekonveks skoliose, således at bækkenet står en msule skævt.

MR-scannig af højre og venstre SI-led viser:
specielt på venstre side foreligger degenerative forandringer i det forreste øvre omfang af venstre SI-led med let ødem på sacrumsiden og uregelmæssig knoglestruktur. Forandringerne er sandsynligvis sekundære til skoliosen, som således overbelaster det venstre SI-led mest. Der noteres diskret ødem på sacrumsiden også på højre side, men forandringerne har ikke udseende som reumatisk sacroiliit. Man ser højre processus tranversus til L5 har lednede forbindelse til os sacrum.

Skørpings undersøgelse viser:
Column recta med affladet lændelordiose, let bækkenfaldning mod højre med sekundær skoliose. Der vises neuropatiske smerter. Konklusion derfra er R522, Kronisk kompleks non-malign smertetilstand

Nå hvad tænker i??????

MVH Bettina
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension