K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-06-2013, 21:18   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Så kom dagen hvor et tilbagefald gjorde sit udslag, jeg var mødt op på Revahuset i Odense og de begyndte straks med alle de tilbud de havde, der brød det hele sammen igen, jeg troede min SB havde sagt at jeg kunne få hjælp af en psykolog, derfor tog jeg derned, men næ nej...

Det beviser endnu engang at jeg ikke magter noget!

SB på Reva spurgte om jeg ikke bare kunne en dag om ugen, hvor jeg så svarede at bare de sender breve hjem til mig, så er jeg ved at tage livet af mig selv, så hun fik ordre på at sende sagen retur til min SB med den besked at der IGEN ikke var nogen der havde læst mine lægepapirer, og ja jeg har nok misforstået noget ved det første møde med min SB men jeg har ikke bedt om at de skal sende mig ud i noget, troede virkelig jeg kunne få hjælp der til at leve et "normalt" liv, men nej.

Men fra nu af, hvis de så meget som prøver at sende mig ud i noget, så beder jeg advokaten om besvare deres breve, for jeg kan ikke holde til det, sidste gang var jeg døden nær og jeg kan ikke holde det ud.

Vi ser hvad der sker, jeg holder jer opdateret
Øhhh havde du ikke din sber med til mødet med sber ved REVA? Det er da utåleligt hvis ikke, hvad var du blevet briefet deromkring? Du kan jo ikke sidde et helt nyt sted for dig ene og alene selv og forsvare/forklare dig, du skulle jo ikke i retten.

Hvis jeg var dig ville jeg kræve et nyt møde sammen med din sber, det er vel hende der også kender dig bedst eller bedre end hende/ham på stedet?! Og i forhold til hvad du kan og formår.

I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor du ikke kommer direkte i rehabiliteringsmøde med henblik på indstilling til ftp.? Hvad siger din sagsbehandler?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension