K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2013, 02:48   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
resourse forløbs mødet?

jeg skal her snart til en af de berygtede resourse-forløbs-møder på tværfagligt team fordi jeg var en af de tilfældigt udtrukne der skal til det møde (øøøh troede ALLE skulle have det møde??)
Så vidt jeg har forstået skal vi så her finde ud af om vi kan finde et forløb jeg kan få glæde af og kan vi det skal jeg bruge en masse tid på at lege marionet for dem så de kan sige jeg bliver aktiveret.
Hvis de IKKE kan finde et forløb til mig hvad sker der så.
Alle mine lidelser er stationære og alle behandlings muligheder ER udtømt. Jeg har været i et erhvervsafklarende træning forløb jeg ikke kunne holde til så det er altså IKKE realistisk jeg kan klare et job. Min gamle kommune indstillede mig da også til en pension der ikke gik igennem.

Men hvad sker der når de ikke kan finde et forløb til mig? Skal de så indstille mig til pension eller hvordan. De har pt brugt 2 år på at finde en arbejdsprøvning til mig uden at have gidet finde noget ergo må vi jo konstatere der ikke ER et sted til mig.

Håber i kan hjælpe mig så jeg ved hvad jeg skal forberede mig på på det møde og hvordan jeg står når de intet kan finde om jeg så skal overveje mit liv 10 år mere mens de leder efter noget eller anden lam undskyld for at lade mig gå på græs og vente
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rehabiliterings mødet?? superman Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 15-06-2013 21:01
må en resourse profil ikke rettes? Tzari Alt det andet 5 24-01-2013 05:14
Forberedelse til mødet med SB Torben Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 19-11-2011 13:24
Jeg skal komme til mødet? (FP) Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 21-07-2010 20:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension