K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2013, 01:44   #21
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 15
Stonie er ny på vejen
Jeg ved sgu ikke....
Min mening om burka eller ej er underordnet. Jeg er ateist.
Hvis din religion kræver en bestemt påklædning så er det vel den du skal bære.
En "troende turban-bærer" tager vel heller ikke sin turban af ?

At forlange at du skal bære noget andet end det din religion foreskriver er da racisme.
Det er maximalt 1/3 af tiden du er på job, så man kan vel sige både for og imod på den konto...
Det er jo ikke en påklædningsdukke de køber, men et menneske hvis evner de lejer sig til i et bestemt tidsrum...
Det kommer vel også lidt an på om jobbet kræver kundekontakt mm. Og som nævnt så sandelig også sikkerhed hvis man skal stå ved en maskine osv...

Ved at stejle fuldstændig har man jo på en måde vist at man ikke er interesseret i netop det job. Omvendt så må der da være mange jobs derude hvor folk er ligeglade med hvad beklædning man er iført.
Hvis man er iført lang kjole og burka til hverdag så er man jo vant til at klare dagligdagen i den beklædning så det kan vel ikke være en hindring...

Men at forlange du skal iføre dig f.eks lyserøde shorts og stram top for at se "vestlig" ud, det er for meget.

En veninde søgte job hos den gamle gris Mærsk McMøller og gav dem fakstisk fingeren da hun fik at vide at hun skulle have en stram lårkort nederdel på.
Hun skulle passe telefonen.....

I et firma hvor jeg var overmontør havde vi søgt en receptionist. En af dem der kom til samtale havde sprøjtet sig overdrevent meget til med en utrolig ildelugtende parfume der hang i luften resten af dagen.
Idet hun bad os om at underskrive at hun havde været til jobsamtale, var hun uden tvivl til jobsamtale mod sin vilje og havde nok sørget for at hun ikke blev ansat. Det er dog bare et gæt...
Faktum er at hun ikke blev ansat.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"

Sidst redigeret af Stonie; 16-04-2013 kl. 01:54.
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jobkonsulenten Mikkel-Nakskov Alt det andet 10 26-05-2011 20:13
jobkonsulenten Mølgaard Alt det andet 1 22-09-2010 20:35
jobkonsulenten mimse Spørgsmål ang fleksjob 21 18-09-2009 08:27
For dårlig til fleksjob, siger jobkonsulenten - hvad nu?? Tino Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 02-12-2008 14:18
Hvorfor forlanger jobkonsulenten 12 timer pr. uge ? blak401 Spørgsmål ang fleksjob 3 05-11-2008 15:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension