K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2012, 15:47   #10
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Vi misforstod vist bare hinanden. Jeg mente hvor der stod noget om de 37 timer i henhold til de nye regler 2013. Jeg har tidligere linket til det der står på beskæftigelsesministeriets hjemmeside, der står en masse om de nye regler som reformen vil medføre.

Men nå, nu har jeg skrevet til bm, så må vi se om vi bliver klogere snart *smil
Kære dansbo, de paragraffer er jo slet ikke udarbejdet... Derfor kan man ikke se dem nogensteder... De skal først i behandling i folketinget, før de skal vedtages. Først når når de nye regler bliver vedtaget til efterår, så udarbejdes loven...

Det vi kun kan se i det link, du snakker om, er kun aftale....

Som det står i aftalen, så vil de fleksjobbere som allerede er i job ikke berøres overhovedet - kun når de skifter job.

Hvis man er ledig, vil jeg sige, det nok bedst at vente til, man finder et job, at man kan finde ud af, hvor meget man vil få i løn. Det er jo forskelligt og også hvor meget man kan arbejde osv osv... Det er lidt svært at beregne på noget, man ikke har noget konkret at gå efter.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beregning af førtidspension uden for EU/EØS efter 1/1-2013 GentleGiant Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 22-09-2013 18:33
Hvordan med at få tilkendt retten til fleksjob nu efter den ny reform? Whoknows Spørgsmål ang fleksjob 20 18-04-2013 20:42
beregning af ledighedsydelse efter job? skov trold Spørgsmål ang fleksjob 11 30-01-2013 22:16
Ny reform, og ledighedsydelse efter de 60 år aid Politik og Samfund 6 17-09-2012 12:12
Beregning af Erhvervsevnetab ASK tilkendelse med tilbagevirkende kraft??? jyden74 Alt det andet 6 15-03-2012 23:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension