K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2012, 16:20   #1
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Dårlige ører....

Jeg har i rigtigt mange år haft dårlige ører...ikke fordi jeg ikke kan høre.

Men jeg har tit optræk til mellemørersbetændelse og 2 gange en sprunget tromme hinde.

I selv samme mange år har jeg altid fået af vide det var bare fordi jeg havde langt hår og jeg røg cigaretter.

Vi har en meget ekstrem øre-hals næse læge, jeg kommer ikke videre med mine øreproblemer, sidst fik jeg en akut tid fra egen læge til ørelægen, da han skulle suge og rengøre øret efter den sprungne trommehinde.

Han ville bare ikke rører mig med en ildtang, nu går jeg da ibad men er man syg med de dumme ører er man ødelagt i hele knolden migræne.

Jeg fik så af vide engang af ørelægen jeg kunne få en operation og det sagde min egen læge blankt nej til, det var ikke løsningen.

Frustrende og jeg køber ikke helt den årsag fordi man har langt hår og ryger.....

Jeg kan ikke lige se hvordan cigaretter skulle komme ind i øret
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dejlig nyhed for KHJ´ere med dårlige tænder LUM Politik og Samfund 8 14-11-2012 12:11
Man tror næsten ikke sine ører!! kalona Spørgsmål ang fleksjob 1 16-11-2010 15:41
Hmm Røde ører helle4 Politik og Samfund 2 10-11-2008 16:37
Kommuner dårlige betalere zuza Det er da strengt ! 1 10-05-2007 13:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension