K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2012, 23:48   #11
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 17
Falkes er ny på vejen
Hey, længe siden!

Jeg vil lige vende tilbage med en update på mit damperi!

Jeg er gået fra 30 smøger om dagen, og er nu nede på ca 10-15 smøger om dagen, hvilket jeg selv er meget forundret over. Jeg var dog også skeptisk til en start og det at jeg har valgt ikke at ryge andre steder end i køkkenet, har også været med til at vende mig af med at ryge foran computeren. Der tager jeg min CE-4 og damper i stedet, hvilket er super til at tage den værste trang. Dog er jeg ikke vænnet af med min morgensmøg, samt måltidssmøgerne, men jeg havde heller ikke noget mål om at stoppe 100%, men skære ned, stille og roligt. Det er nemlig lidt en vanesag, det med at tænde en smøg.
Men jeg må sige at jeg er positivt overrasket over damperiet! Mange af mine venner har også prøvet og er blevet positivt overrasket hvor gode CE-4 er!

Nogen der ved hvilken rabatkode man kan bruge? Stadig Æseløret, eller er der andre?
Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension