K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2012, 15:01   #1
qv78
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
qv78 er ny på vejen
regler om ferie

Hej alle jer kloge hoveder

Jeg er i den situation at jeg venter på at få svar fra jobcenteret om bevilling på flexjob. Har lige fået en mail fra min sagsbehandler, hvori hun skriver at hun regner med at jeg får besked inden udgangen af denne måned. Så nu er det bare at krydse fingre.
Men det jeg vil spørge om er om man må tage til udlandet, hvis man er på kontant hjælp eller flexydelse? Min mand og jeg er så heldige at vi har fået 3 overnatninger på et hotel i Europa som vi havde tænkt på at bruge her i ultimo april, men det vil jo være godt tosset hvis vi bestilte det og jeg så ikke måtte tage afsted.
Håber I kan hjælpe mig.
Venligst Qv78
qv78 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob 20 timer/uge - regler ved ferie/sygdom Pussi83 Spørgsmål ang fleksjob 14 18-09-2013 22:18
Ferie. nedergaard53 Spørgsmål ang fleksjob 7 11-04-2013 11:00
Regler for arbejde-ferie kontanthjælp? Tigul Alt det andet 7 18-12-2011 22:53
Er der nye regler ved sygdom og ferie ? c.l.e.o. Politik og Samfund 0 26-07-2011 16:18
Svært at forstå ferie regler i fleksjob Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 6 20-11-2008 22:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension