K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2011, 20:18   #1
Tinemor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2011
Lokation: 9000 Aalborg
Indlæg: 2
Styrke: 0
Tinemor er ny på vejen
Flexbevis med til Norge

Hej allesammen.
Jeg er ny bruger herinde. Arbejder i et flexjob, men påtænker at flytte til Norge næste år,da jeg skal giftes med en nordmand men problemet eller rettere det store spørgsmål er, om jeg kan søge flexjob i Norge på det flexbevis jeg har fra Danmark? Eller skal jeg igennem systemet deroppe igen? Og hvad med ledighedsydelse, kan jeg tage den med fra DK eller søge i Norge? Er der nogen der ved noget om dette? Jeg har spurgt i min kommune, men de siger jeg skal rette henvendelse til den nye kommune i Norge, hvilken siger jeg skal spørge den, jeg flytter fra Hvad gør man så liige

Håber I kan hjælpe mig.

KH Tinemor
Tinemor er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexbevis rådighedsvurdering jango Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 18-04-2013 10:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension