K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2011, 14:12   #11
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Så er der lidt nyt herfra, og jeg har brug for jeres gode råd!!

Der skal være et tværfagligt teammøde vedr. min sag d. 1/11. Dette er nok skubbet frem af at jeg har søgt om rengøringshjælp på opfordring af min SB og visitatoren har brug for mere info og dette skal hun så ha på gennem dette møde hvor min læge skal være med, og jeg tænker at en lægekonsulent også vil dukke op!

Jeg har før skrevet vedr. min læge som jo ikke var meget værd ved det sidste teammøde med lægekonsulent.

Jeg har derfor besluttet at tage tyren ved hornene og "udfritte" min læge for at finde ud af om han skal "fyres", en gang for alle. For hvis han ikke kan hjælpe mig i forhold til kommunen så er han jo ikke meget værd for mig på den front, og det er ret væsentligt!

Hvis i var mig, hvad ville i så gøre/sige/spørge når jeg skal til lægen på onsdag????

Jeg skal jo finde ud af hvor jeg har ham henne..... men med dødsfald tæt på og en begravelse rundt hjørnet så er min hjerne desværre ikke helt med mig :S

Under alle omstændigheder bliver jeg nødt til at beholde ham som læge indtil dette møde er vel overstået, så han skal selvfølgelig orienteres om hvordan det står fat med mig pt, kontra min praktik!

Og jeg vil prøve at finde ud af hvor meget han ved og anerkender ved dette syndrom jeg har. Mit indtryk er at han ikke erkender diffuse smerter og den voldsomme træthed og udmattelse oveni de konkrete smerter ved ledskred og tendensen til langvarige og hyppige inflammationer.

gode råd søges .....
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Korthuset væltet 3 dage før møde med rehabiliteringsmøde! ladytass Alt det andet 11 09-10-2013 00:18
Hårdt kursus supersus Spørgsmål ang fleksjob 12 18-01-2012 20:46
Handicappede rammes hårdt buster Politik og Samfund 2 19-11-2010 09:47
Fleksjobbet er for hårdt!!!!!!! yasmin69 Spørgsmål ang fleksjob 7 03-05-2009 14:55
flex jobber på hårdt arbejde.. annette Spørgsmål ang fleksjob 2 06-12-2006 00:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension