K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2011, 11:16   #34
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej NPH.

Jeg syntes, at du skal tage din datter med på psykiatrisk skadestue til en snak og eventuel indlæggelse.
Hun har det jo rigtig dårlig, og en indlæggelse med struktur og medicinskifte kan virkelig gøre underværker.

Jeg er også en af dem der har taget Seroquel i årevis. Uden vægtøgning.
Men Seroquel kan SAGTENS være årsag til hendes vægtøgning. Men selvfølgelig vil sund kost og motion kunne hjælpe gevaldigt.
Problemet er jo bare som du siger, at det er ret svært når man har det så dårligt. Eller rettere; det er så godt som umuligt.
Jeg dog også hørt om mange som har svært ved at tabe sig så længe de tager den medicin der har fremprovokeret vægtøgningen, også selvom de virkelig forsøger.
Jeg fik selv et præparat på et tidspunkt som jeg tog 18 kilo på af (eller rettere: Det ændrede min appetit gevaldigt så min vægt eksploderede), og så snart jeg blev trappet ud af medicinen tabte jeg mig.

Jeg syntes som sagt I skal tage på psykiatrisk skadestue nu hun er blevet psykotisk.
Hvis ikke hun bliver indlagt bør I tage kontakt til hendes psykiater i morgen og få sat ind med tæt observation (samtale mindst ugentligt) og jeg ville bede om medicinskifte.
Og så vil jeg råde jer til at søge en støtte-kontaktperson i hjemmet (også kaldet hjemmevejleder). Sådan en søger man om på socialforvaltningen.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bivirkninger ved medicin Julcha Dit og Dat 22 21-04-2018 14:37
Medicin og bivirkninger? tm1978 Alt det andet 39 07-08-2013 09:00
Medicinbrugere el. pårørende kan SELV melde bivirkninger gunvor Et godt link! 0 21-05-2011 09:35
Bivirkninger ved forhøjet dosis? TinaB Alt det andet 5 13-05-2011 09:05
Nyt Om Bivirkninger! buster Alt det andet 2 22-03-2010 10:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension