K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2011, 12:47   #1
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
sygemeldt på kontanthjælp

Hejsa

Jeg har gået sygemeldt i 14 dage nu, har det stadig lige skidt og fys. har idag sagt at der vil gå lang tid før jeg kan mærke en bedring ;(

Men jeg ringede til lægen samme dag jeg jeg var klar over at jeg ikek ville kunne tage på arbejde og han sagde sygemelding på 14 dage.

De er nu gået og jeg tænker, hvad så nu??

Skal jeg have fat i lægen igen? Skal jeg kontakte min SB igen?? Har lagt besked ved jobkonsulent, han ringer tilbage. Har sidst snakket med praktikstedet i mandags, og havde tænkt at jeg ville snakke med job-k før jeg ringer til praktikstedet igen....

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal sige til dem!! Jeg har ikke fået det bedre og jeg aner ikke hvornår jeg igen kan klare arbejde. Bare de 100 meter jeg skal gå når jeg henter og bringer børn, er nok til at jeg får ondt og må hvile.

Håber nogen kan hjælpe så jeg ikke får gjort noget forkert eller der er noget jeg ikke får gjort som kan skade mig.

Hilsen H God solskinsdag til alle
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygemeldt/kontanthjælp Jef Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 08-09-2013 19:00
Sygemeldt på kontanthjælp hvad må man Forsyg Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 28-07-2013 23:30
Sygemeldt på kontanthjælp og flexjobber Jasmina Spørgsmål ang fleksjob 3 28-03-2013 16:16
sygemeldt/kontanthjælp Jef Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 26-03-2013 19:50
Sygemeldt får alligevel kontanthjælp buster Politik og Samfund 3 19-11-2010 07:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension