K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2011, 12:02   #8
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Ja, både fibromyalgi og piskesmæld har deres eget diagnose nr hos who, det er sgu utroligt at læse om, at nogen støder ind i sådan en uvidenhed blandt både læger og kommuner...

Selv har jeg begge diagnoser og DERAF kroniske smerter, og har indtil nu ikke stødt på en eneste i systemet, der har sat tvivl ved det. Dog har jeg da oplevet at f.eks en lægekonsulent skrev, at en reumatolog mente jeg havde " fibromyalgi LIGNENDE smerter" Næ næ, den gik ikke, der er ikke blot noget der LIGNER her, det er helt reelle diagnoser som de SKAL forholde sig til og absolut ikke skal have lov til at omskrive til noget andet der passer dem lidt bedre. er sikker på, at grunden til at de hellere vil skrive det om til kroniske smerter, må være at det så lyder lidt mere diffust agtigt...netop det at kroniske smerter vel ikke er en diagnose i sig selv, det er en følge af en diagnose, som du jo også har Pedo, med dit piskesmæld.

grrrr de er sgu snart så dygtige altså... Nogle dage kører man bare træt i de dumme sagsbehandlere osv, som tager på job hver dag, og dælme bare gør livet så surt for folk. Selvom de har regler de skal holde sig til, behøver de jo ikke gøre tingene 10 dobbelt værre for syge mennesker der allerede ligger ned.

Nå, det var sgu da dagens sure opstød fra mig, som faktisk ellers ikke er så sur Bare PÅ dem pedo, stå fast på din ret og din diagnose!

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kroniske smerter nullertrold Alt det andet 5 11-10-2013 20:35
Ung med kroniske smerter TylerGirl Hjælpemidler til handicappede 21 17-06-2011 09:27
Kroniske smerter wipo Din historie 3 17-08-2009 01:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension