K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2011, 17:11   #1
Sabina
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2011
Indlæg: 14
Styrke: 14
Sabina er ny på vejen
imens jeg venter (køb af hus) ??

Hej med jer ..
Lige pt får jeg KH og har været sygemeldt der det sidste 1/2 år , da de prøver udrede min sag med lægepapier osv ..

Ting tager jo sin tid på kommunen

Jeg regner ikke med at kunne varertage et job mere , heller ikke flex , så hvor lang tid der går før de får taget skridtet og ansøgt om FP ved jeg ikke ..

Jeg er 29 år og har en kæreste på 29 som lige er blevet færdiguddannet salgsassistent .. Han er gået direkte ovre fra sin lærerplads og til et nyt firma i fast job (ja nogen har vel lov at være heldige) ..
Vi har 4 børn , hvoraf de 3 ikke er hans , men kun mine og så et fælles barn , så derfor modtager jeg børnebidrag fra faderen af 3500 pr måned ..

Vi står så i denne situation at der er et super flot hus til salg her hvor vi bor til 850.000 kr .. Vi har ingen formue , men et banklån på 120.000 (kærestens) til bil osv .... Hvis vi skal købe hus nu , skal vi låne hele beløbet , så så vidt jeg forstår vil det ikke påvirke min kontanthjælp så længe der ikke er friværdi i ..
Vores indtægt pr måned inkl børneungeydelse og det børne bidrag ligger på lige over 30.000 ..
Er der nogen lign der har fået lov at købe hus i sådan en situation??
Jeg er bare så pænt træt af at stå der på kontanthjælp , og man ikke kan gøre noget andet end vente .. Kan jo ikke engang søge et job som "normale" mennesker ...
Nogen der kan hjælpe , om det er forsøget værd at smutte i banken , eller det er totalt idiotisk ??
Sabina er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
job imens man afventer fleksvisitation. ZikZak Dit og Dat 12 17-09-2013 09:57
Sygedagpenge under udredningsforløb. Hvad sker der fra kommunens side imens? SanneHansen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 16-01-2012 16:22
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
Venter på førtidspension michael schrød Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 14-10-2009 07:49
Må man læse imens man flex-jobber? mukke Alt det andet 0 07-05-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension