K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2011, 21:26   #1
anette1966
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Lokation: Sydsjælland
Indlæg: 26
Styrke: 13
anette1966 er ny på vejen
Angry færdig på revalidering og hva så .........

Hej
Jeg er ny herinde, og tænker at jeg måske kan få nogle gode råd af jer andre, som også har bøvl med systemet.
Jeg har fået en arbejdsskade i ryggen for snart 4 år siden, den er anerkendt i ask og den er der rimelig styr på.
Jeg er pt på revalidering og er blevet omskolet til sekretær, har derefter været i en virksomhedspraktik, hvor jeg arbejdede 16 timer om ugen.
Efterfølgende fik jeg en stivgørende rygoperation, som ikke har haft nogen effekt. Jeg har brugt de sidste 14 mdr på at genoptræne min ryg, og træner i fitnesscenter 3-4 gange om ugen, bare for at holde den igang.
Nu vil kommunen så stoppe min revalidering på baggrung af reumatolog Michael Sonnes såkaldte "undersøgelse" der varede 13 minutter .
kommunen har ikke meldt noget ud om, hvad der videre skal ske, andet end en enkelt linie om at jeg kan overgå til sygedagpenge eller kontanthjælp, såvidt jeg kan forstå har de derved ikke overholdt paragraf 7A, om at de 14 dage før de stopper en ydelse skal give et bud på videre forløb.
Jeg er dagpengeberettiget fra min akasse og vistnok derved også til sdp, og jeg skal mødes med fagforeningen i næste uge, men jeg er snotforvirret og jeg bliver sgu så gal, når man kan læse, ar omtalte reumatolog vist mere er kommunens mand end patientens, og jeg mener jo ikke man kan lægge vægt på en såkaldt speciallæge undersøgelse som varer 13 minutter .......
Hvad skal jeg være obs på .... jobcenteret er ikke til at tale med, og de ser bort fra en status fra min egen læge som de selv har bedt om ......... det er bare som at løbe panden mod en mur .....
håber at høre fra nogen af jer, for er sgu lidt nede lige nu ......
Jeg mener jo at jeg skal i en arbejdsprøvning for at afklare, hvor mange timer jeg kan arbejde, og jeg aner ikke om min ressourceprofil er opdateret, jeg har ikke opdateret den sammen med kommunen, og den gamle er 3 år gammel.... såvidt jeg ved handler det jo om meget andet end hvor mange timer man kan arbejde ......
Det er en øv sag og jeg er så træt af det hele .....

Sidst redigeret af anette1966; 14-07-2011 kl. 22:09.
anette1966 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afklaring er nu færdig! ladytass Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-02-2013 00:31
Jeg er FÆRDIG med Enhedslisten! :( logikeren Politik og Samfund 38 25-07-2012 10:03
færdig på revalidering og hva så .... fortsat anette1966 Alt det andet 2 14-07-2011 22:05
færdig på revalederingcenter og hvad så TULLE5AA Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 08-11-2006 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension