K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2011, 22:20   #19
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Bertha65,

Skal du gå derud ? Hvad med en taxa, det kan jo være et skånehensyn begge veje ? At du kan tage afsted er en vigtig sejr, tag så hjem når du føler nok er nok.

I starten vil du måske opleve at du har trukket den for meget og at du lige skal vende dig til det hele. Lad være med at tælle timer til et fleksjob eller lign, men prøv hvad du kan også bare at have intentioner om at møde op og gøre det er fint nok.
Ja jeg skal gå, fordi jeg ikke har råd til hverken bus eller taxa.....jeg tager afsted uanset hvad....skal jo bare igennem det, og må huske at lytte til min krop uanset hvor mange timer jeg kan klare.
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aner ikke hvad jeg skal stille op!!! bimmer Spørgsmål ang fleksjob 11 25-03-2012 08:35
Ny herinde og ved ikke hvad jeg skal stille op.... Måne Din historie 5 24-03-2011 09:05
fortabt.. aner ikke hvad jeg skal stille op! dennis skov Alt det andet 6 10-01-2011 19:17
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Hva hulen skal jeg stille op? Linedk De Unge 4 14-02-2010 19:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension