K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2011, 15:20   #1
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Arbejdsprøvnig for at oparbejde evne...hjælp

Så er Jeg igang med nummer 2 arbejdsprøvning eller hvad de nu kalder det.
At Jeg skal arbejdes op til mindst 15 timer pr. uger til min flexbeviljing.
Om Jeg så kan eller ej, er jo underordnet.

For at tro på den arbejdsprøvning Jeg har været igennem og viste 5 timer, det gør man så ikke.

Derfor skal Jeg umiddelbart være her, i mindst 16 uger og/eller til Jeg klare 15 timer.

Spurgte meget forsigtigt hvad nu, hvis Jeg ikke klare 15 timer, blev hun næsten oprørt, og sagde at det skulle Jeg for eller......
....måtte hun jo lave en rapport og se OM Jeg overhovedet er berettiget til flex og om Jeg så står til rådighed overhovedet.

Ja Undskyld, Jeg gør det ikke med vile.
Jeg prøver alt hvad Jeg kan, men efter sølle 3 dage a´2 timer, er Jeg allerede færdig...

På stedet, som jo er betalt af kommune, siger De, at Jeg skal bare gøre hvad Jeg kan, så er det godt nok.
De er meget søde, og jeg gør virkelig en indsats med alt De sætter mig til, men Jeg kan ikke bruge mine arme....(Fibromyalgi)

Nu er jeg helt nede igen og helt stresset i hovedet.

Kan Jeg miste min flekxbeviljing ?
Jeg gør alt det De siger, Jeg skal så godt Jeg virkelig kan.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udsigt til forbedring af arb.evne ? Vovse Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 26-04-2013 22:09
gratis arbejdsprøvnig tigerdyr Alt det andet 3 02-12-2011 13:56
Vil det ændre på mit erhvervs evne tab? lunaQinde Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 02-09-2011 08:01
Arbejdsprøvning 13 uger ang. evne til skåne job Nette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-04-2010 20:24
Kontanthjælp - og forsikringshjælp for nedsat arb.evne Karina09 Alt det andet 2 25-11-2009 09:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension