K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2010, 21:29   #1
dibdab
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
dibdab er ny på vejen
12 års mareridt slut

Hejsa

Jeg har kigget herinde et par gange, men har ikke haft overskuddet til at skrive...men nu er der kommet ro på min tilværelse...eller det kommer der forhåbentlig nu...

For at gøre en lang historie kort så kom jeg til skade d. 20.december 1998, mens jeg var på besøg ved min forældre, jeg var på daværende tidspunkt 28 år og min bror 19 år. Ulykken skete ved at min bror løftede mig op over hans skulder og væltede bagover med mig...jeg ramte mine forældres akvarium med hovedet, jeg fik en flænge på 16 cm i en 90 graders vinkel og blev syet med 23 sting...jeg havde meget ondt i nakken, da jeg havde flyttet akvariet 2 cm med hovedet, hvilket der også gjorde at jeg klappede tænderne sammen, og ødelagde nogle af mine tænder i undermunden, de er efterfølgende blevet rodbehandlet, da de var flækket....jeg har trykket 4 hvivler sammen i nakken og 7 mellem skulder bladene....jeg tog fra med højre arm pr. instinkt og har ødelagt min skulder...jeg har problemer med lændesmerter, og mit højre ben sover...sådan føles det ihvertfald....jeg er blevet lysfølsom og har koncentrationsbesvær....jeg er blevet kaldt symptom fikseret, og en læge har udtalt at jeg jo har fået erstatning, og det plejer at hjælpe....jeg har været i 2 revaliderings forløb. hvor vi lærte at finde vores adresse på KRAK..., jeg har været i 5 arbejdsprøvninger, talt med 4 psykolger og en psykiater på foranledning af kommunen....jeg har været til et utal af undersøgelser og har været indstillet til FP 2 gange med to afslag...

Jeg satte advokat på min sag, og flyttet til en ny kommune, det satte skub i tingene, den nye kommune var chokeret over at det var 12. år, og de har virkelig taget mig seriøst...tak for det Syddjurs Kommune...

I torsdags den 25.november 2010 kl. 15.42 blev jeg ringet op, og fik at vide at jeg nu får ro, da min FP var godkendt....12.års mareridt er slut....og nu tager min advokat så over mht. til min tidligere kommune, da de har " mistet" mange af mine papirer og underligt nok dem der talte til min fordel...men de kan se frem til en stævning nu...for langsommelig og mangelfuld proces...og for at have udtalt at jeg var for god til pension og for dårlig til et fleksjob...i oktober sidste år stoppede de min ledigheds ydelse med 4 dages varsel, og først i februar 2010, da ægteskabet var røget blev jeg berettiget til kontanthjælp, men alene med 2 børn på kontanthjælp og psykisk påvirket af alt det her, det har ikke været sjovt....jeg har nu mødt en dejlig kæreste, og vi vil gerne flytte sammen i det nye år...men hvordan regner man ud, hvad jeg så kan få i FP mht. hans løn???


Mange hilsner fra en glad FP pr.1.12.2010
dibdab er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min kamp er slut... frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 15-02-2013 21:21
Slut herfra:-( victoriane Alt det andet 197 11-06-2012 10:09
Mareridt slut !... Tid til at komme videre ! S_Phoenix Din historie 28 22-02-2011 13:46
Min historie -mit mareridt! Lotz01 Din historie 21 10-01-2011 10:08
enden på mit livslange mareridt kandelsdorff Alt det andet 3 19-09-2010 17:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension