K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2010, 09:13   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvad skal jeg gøre ?

Hej med jer,

I min ftp. sag står vi nu overfor endegyldigt at få lavet endnu en psykiatrisk special lægeerklæring fra en uvildig psykiater, der gerne skulle lukke min sag så den kan indstilles til pension.

Min sagsbehandler sagde (for 14 dage siden), at hun ville arbejde hurtigt for at få en psykiater på banen og det plejer også at gå stærkt, men jeg har intet hørt fra hende trods rykkere.

Mit dilemma er at jeg efterhånden har fået mistanke til at jeg også har neurostæni - kronisk belastningssyndrom, måske i mildere grad, da jeg som I alle ved holder af motion. Min psykolog har selv nævnt det i en af hendes rapporter. Jeg ved ikke om jeg skal nævne det overfor min sagsbehandler så vi også kan få belyst dette ??

Jeg har jo været til Rhematolog og jeg har i al fald ikke fibromyalgi. Dog føler jeg at have en del af symptomerne på neurostæni, men det talte vi ikke om.

Skal jeg se hvad det bliver til med den "sidste" psykiater eller skal jeg sætte det andet igang også ved en special læge ? Kan kommunen hitte sådan en uden af skulle over min egen læge ? Da de jo har ferie.

Lægekonsulenten er vidst rimeligt svær at overbevise, men det er jo ikke sikkert at jeg har neurostæni, jeg ved det ikke, men det er mange der har søgt i blinde i min sag ellers.

Gode og/ eller råd modtages.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension