Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2009, 00:05   #158
diddah
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2009
Lokation: Horsens
Alder: 40
Indlæg: 24
Styrke: 16
diddah er ny på vejen
Hej alle

Det er noget tid siden jeg har fulgt sagen med EB. Tak for de opmuntrende beskeder. Og gode spørgsmål.

Jeg gik til kommunen ang den erklæring som EB lavede på mig. Erklæringen blev mirakuløst omdøbt til en vurdering. Altså en vurdering af de papir hun havde modtaget på mig fra kommunen og min psykolog, som jeg bad om at informere hende omkring min tilstand.

Så der var ikke noget jeg kunne gøre rigtigt. Min status er nu at jeg i April fik min førtidspension. Dog ikke uden et afslag i første omgang, men havde dog overlægen fra OPUS Horsens ved min side som hurtigt gav kommunen svar på tiltale også ugen efter blev deres afgørelse omstødt.

Dog sidder jeg stadig med en stor uretfærdigheds følelse i mig. Det kan simpelthen ikke passe der skal være sådan noget svineri.

Nu her alt det om depnet.dk lige været oppe i medierne og jeg synes bestemt ikke det kan måle sit i forhold til dette. EB ødelægger jo liv der ude.

Kan man ikke gøre medierne opmærksomme? Operation X fx? Mener vi er jo mange nok som har problemer eller har haft problemer med hende i hvert fald. Man må da kunne konfrontere hende på en måde?

Jeg stillede gerne op og fortalte min historie, men har ingen idé om hvordan man formidler kontakt til evt. folk som kunne hjælpe i sådan en sag. Måske en mediestorm ville være mere ømtålig for EB end en ret sag. En ret sag kan næppe oplyse folket om hendes metoder.

Jeg ved det ikke. Det er bare tanker.

Og mht til sommerhuset der. Jo jeg fik af vide hendes klinik var i Aalborg, men da jeg jo havde så langt (fra Horsens) kunne jeg tage bussen 56 til skæring (Århus) ind til hendes sommerhus. Det virkede skummelt for mig umiddelbart, men det var jo unægteligt billigere og jeg har jo en søn som skal hentes så jeg havde ikke tid til at skulle til Aalborg og retur plus jeg havde boet i den ende af Århus så jeg vidste med nogenlunde sikkerhed hvor det var.
diddah er ikke logget ind   Besvar med citat