Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2009, 20:37   #156
ayla
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
ayla er ny på vejen
Undskyld, jeg lige bryder ind. Jeg var så sikker på, jeg havde læst om én i denne tråd, der havde været hos psykiateren Nils Ballen Christensen, og så ville jeg lige finde indlægget igen....... Jeg har nemlig selv været hos ham, og mener jeg læste, at han også var én af dem, der "samarbejdede" med kommunen!

Nu jeg er her vil jeg lige kommentere:
I tilknytning til at Eva Blach er TERM psykiater vil jeg mene, hun langt fra er den eneste.
Min oplevelse var at hr. Balle var helt flink, indtil han nævnte "funktionelle lidelse", og i rapporten får jeg diagnoserne: "grundliggende blandet personlighedsforstyrrelse med ængstlige, tvangsprægede og depressive træk, samt fikseret i hendes optagethed af hendes stofskiftelidelse".

Når stofskiftet er normaliseret (d.v.s. blodprøven ligger i normalområdet), bliver man nemlig betragtet som helbredt, uanset hvordan man har det. Derfor bliver symptomer herefter psykiatriseret.

Ud over at lavt stofskifte kan give symptomer, som ligger til grund for overstående diagnoser, så har jeg aldrig været ængstelig, jeg har været TVUNGET ud i at lære om min sygdom, fordi lægerne ikke interessere sig for stofskiftesygdomme, og jeg har da ihvertfald ikke tidligere følt mig forfulgt af "små grønne mænd" e.l. Hr. Balle skriver jeg er på vagt og har forudbestemte holdninger til hans vurdering. Ja, jeg meddelte ham lægerne ikke erkendte det, når stofskiftesyge ikke følte sig helbredt af den behandling, de kunne tilbyde og at jeg opfattede mig som behandlet efter TERM-modellen. Jeg må tilstå, JER ER MISTÆNKSOM (som Baller kalde tvangspræget), for jeg mistænker hr. Balle for at give mig diagnosen paranoid, for at ville lukke munden på mig og gøre mig utroværdig.

Min kommentar her, var vist mere et TERM-indlæg

Glemte lige. Da jeg fik forelagt af min sagsbehandler, at hun ønskede en psykiatrisk udredning af mig, meddelte jeg hende, at jeg ikke ville til Eva Blach....! Dette blev som bekendt respekteret. Så den nedværdigende behandling fra fru Eva undgik jeg, men ikke et større udvalg af diagnoser!

Sidst redigeret af Webmaster; 21-02-2009 kl. 04:05. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
ayla er ikke logget ind   Besvar med citat