Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2017, 01:01   #33
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
Smile Det er dejligt at have et arbejde igen

Jeg er inde i en periode hvor jeg bare ikke orker mere. ok, det er lidt uvant for mig at gå på arbejde, jeg er godt brugt når jeg kommer hjem igen, men vældig glad.
Det der så får luften til at fise ud ad ballonen er alle de skrivelser fra kommunen, jeg bliver så træt, så træt
I dag kom der blandt andet et omhandlende oplysningspligt. Jeg forstår af skrivelsen at jeg stadig er "tilkendt fodlænke", og som ifald jeg nærmer mig grænsen vil bippe og sladre.
jeg tænker på flg linjer:
man kan kun i særlige tilfælde bevare hjælpen under kortvarigt ophold i udlandet, og i alle tilfælde kun efter kommunens forudgående tilladelse
Tjaa, jeg fik til min 60 års fødselsdag et rejsekort, vil vældig gerne til Kiel og se og høre operaen die Hugenotten i ugen efter påske. (Firmaet jeg arbejder i har ferielukket i påsken, jeg skal søge ydelse under ferie.) Det kan passe både med arbejde og ikke arbejdsdage, at jeg smutter ned og får den oplevelse. MEN der står intet om i alle de papirer, hvordan jeg evt. kan søge sådan en tilladelse til at rejse til Tyskland i 2 døgn.
joh, jeg kan ringe til JC og høre ad, men vil dog langt hellere om en af Jer vil svare om det er en blanket jeg skal finde eller?
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat