Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2007, 18:58   #26
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Hov glemte lige at skrive noget.

Ja angående råben og skrigen på arbejdskraft. Jeg så lige i nyhederne i går, hvor man fortalt at der var monster meget mangel på arbejdskraft, og at man blev nødt til at få halvdelen af den polske befolkning op for at Danmark kunne klare den og bla. bla. bla.....

Hmm tænkte jeg... Hvad med alle de førtidspensionister og andre, som hjertensgerne vil arbejde. Ok, vi kan ikke klare 37 timer om ugen, men hvis der virkelig er så meget mangel på arbejdskraft, hvorfor så ikke lade os arbejde og klare, det som vi nu kan? Jeg fatter det ikke, det er fuldstændig ulogisk.

Så sent som sidste uge ringede jeg til kommunen og spurgte om jeg ikke kunne komme i flex el. skånejob (ved ikke hvad forskellen er?), men fik det sure svar, at det kunne ikke betale sig at skrive mig op, fordi jeg ikke ville få noget tilbudt alligevel. Så skulle jeg selv kende nogen med et firma som ville ansætte mig... (Hm, og jeg havde lige forklaret at jeg ikke kendte nogen folk, en af grundene til at jeg gerne ville ud, og så var det sådan set ligemeget hvad jeg skulle lave, bare min krop kunne klare det)...
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat