Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2016, 12:19   #23
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
fupaktivering

Det har nu nok ret i, men af og til er der artikler i pressen, hvor navnet er kendt af redaktionen, men fremstår anonymt.
Men det er indlysende, at en navngiven person har større gennemslagskraft.

Jeg for min part lider efterhånden af "paranoia."

Det ses overalt i samfundet, at folk der åbent fortæller om deres erfaringer med et givent område bliver chikaneret.

Eksempler: En officer, der udtaler sig off. om krigsdeltagelse i Irak bliver kaldt hjem til kammeratlig samtale. Politiken i dag.

En læge, der stiller spørgsmålstegn til HBV vaccine bliver chikaneret af Sundhedsstyrelsen og andre kollegaer. Vedkommende har kastet håndklædet i ringen og arbejder nu indenfor et andet speciale.

En læge der anerkender ME, som en fysisk lidelse, men trues med fratagelse
af autorisation.
Og, og der er mange flere eksempler, men det er en trist erfaring for en gammel kone som mig, at erfare den tiltagende indskrænkning af ytringsfriheden.

Kommer lige i tanke om en overlæge på RH. som for mange år siden blev fyret, da han udtalte, at alt den fine teknik de havde fået stillet til rådighed i tilfælde af udslip fra Basebæk, ikke kunne bruges. Ingen i personalestaben anede hvordan de skulle betjene de fine apparater.

Nu kan jeg ikke fyres, men man kan gøre livet endnu mere surt for mig end man allerede har gjort.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat