Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2012, 08:30   #7
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Pyha, får helt sved på panden blot ved at læse om det, minder om overvågning.

Det gode er så, at projektet slutter i August 2013, men så tager et ressourceforløb vel over

Så har man en pensionssag, så er det da bare om at få den påbegyndt efter reglerne om førtidspension, inden udgangen af December 2012. Alternativt, skynde sig at søge §17 på det foreliggende.

I dag siger man jo, at hvis man får afslag på førtidspension, så hedder det kontanthjælp - gudved om det i fremtiden vil hedde, får du afslag på førtidspension, så hedder det ressourceforløb??

Jeg har proff. hjælp til min sag....som også mener at jeg kan blive tilkendt førtidspension, med de papier jeg allerede har. Men ja det skal gå stærkt. Men tror ikke jeg når det.
Dette "Brug for alle" er kun for raske mennesker, mener jeg. Jeg vil ikke side og flæbe, men hvor er det en hård omgang de tilbyder syge mennesker, og der blir ikke taget hensyn til ens sygdom....eller andre problemer man måtte have.
Føler det som om jeg skal ind og stå skoleret, og jeg er en moden dame på 47år....ret nedværdigende. .....men uanset alder, er det modbydeligt at andre mennesker har magten over en.
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat