Se enkelt indlæg
Gammel 19-12-2017, 12:35   #320
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Kio:
Jeg har først nu set dine svar #318 og #320. (Havde åbenbart lige overset dem).

Jeg prøvede sådan set bare på at hjælpe.
Jeg har lidt for vane at bruge andre eksempler, til at forklare mig. Jeg brugte ADHD fordi det er noget der ikke kan kureres, (som slidgigt heller ikke kan), men der findes medicin der, for nogen personer, kan dæmpe symptomerne (i forskellig grad).

I det kommunale system, ja, så skal man prøve smertestillende medicin, hvis det giver mening!. Hvorvidt der er noget der giver mening at afprøve, spørger de netop din læge om, ved at spørge ind til hvad der er prøvet (behandlingsforsøg/forsøgt behandling) og om der er noget relevant der ikke er afprøvet (behandlingsmuligheder).

Jeg kan dog godt se at min hjælp her i denne tråd, ikke er specielt værdsat. Det er i hvert fald sådan jeg tolker dine svar.
Jeg siger ikke at jobcentret gør det hele perfekt. Jeg siger ikke at de ikke laver fejl.
Jeg prøvede objektivt at forklare at det rent faktisk var til din fordel, at de indhenter en ny LÆxxx fra din praktiserende læge, så ting som f.eks. din begrænsede gangdistance, kan komme sort på hvidt i en statusattest.

Jeg vil vælge at fremover ikke bruge min tid på, at prøve at hjælpe i denne tråd. Jeg skimter dog nok fortsat med på sidelinjen. Men jeg vil prioritere den tid jeg bruger på at hjælpe, på nogen der har interesse i at tage imod min hjælp, selvom det ikke er altid de svar man ønsker at høre.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat