Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2011, 13:33   #6
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
DEt kommer vel an på hvordan men ser på det.
Ja der er mennesker som ikke har ret mange penge at bruge men der er ikke nogen som død fordi de ikke har penge til at komme på sygehuset for. DER er en form for fattigdom i danmark og en anden i Kina og det er bare ikke det samme. Jeg ved godt der er nogle som gør alt hvad de har mulighed for at få de penge som har til var hele ugen. Men der er altså og nogle som gør alt hvAD DE kan. Her mener jeg se hvad der af muligheder. for at de penge og nu en gang er der også går til det de skal gå til. Jeg ville tallinn hurtigt kan finde steder hvor jeg kun finde penge. TV, mobiltelefon og nettet er 3 steder hvor det ville tage hurtigt at finde noget andet. Og så mad og så måtte jeg også finde et nyt hjem DER er kun 3 steder hvor der skal være penge nok og det er til p-piller og tandlæge og forskere Jeg vil gå langt for at hindre at det går ud over de 3 ting. om jeg blev nødt til at gå en det samme tøj i flere år er helt ok
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat