Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 21:39   #254
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Det lyder sørme da pivtosset at en kan skrive ressourceprofil når hun aldrig har mødt dig - håber sørme at det er renskrift fra andre sagsbehandlere eller copy/paste lægepapirer..

NU har han jo på egne og på jobcentrets vegne undskyldt at de ikke har inddraget dig nok i din sag.... så læs alle de frustrationer du sidder med lige nu ud over ham....

Fortæl at du er usikker på at en der aldrig har mødt dig kan opdatere din rp .. skriv at din sag er i socialservice, men at du endnu ikke har fået at vide om det er sidste stop inden du får ft.
Og hvad du ellers har af spørgsmål...

Det kan jo slet ikke skade din sag.. du holder altid dine indlæg i et sober sprog så se om du ikke lige kan få for 25 øres energi og skriv til ham.....

Jeg håber for dig at det snart går i orden .. ♥

Jeg kan begynde at mærke at jeg slapper mere af... men forleden dag fik jeg brev fra kommunen.... og hoppede helt op i det røde felt... og jeg har jo de sidste par år haft en smadder god sagsbehandler så jeg burde ikke blive så stresset over et brev... og så var det bare at min indbetaling til flexydelse snart blev udbetalt..

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat