Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2011, 11:27   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Umiddelbart tænker jeg, at du må bede om en skriftlig forklaring på denne forvirring, som du bl.a. beskriver i indlægget til popiae.

Du kan stile den til jobcenterchefen, med forklaring om, at din sb har ferie, du er så nødt til at formulere det som en klage (f.eks. klage over forvirrende udmeldinger).
I brevet/klagen til jobcenterchefen må du så bede om, at fristen for din partshøring forlænges til en uge efter, at du har fået fyldestgørende svar på dine spørgsmål, at du forventer at dette må være en formssag.

Men jeg kan godt frygte, at din sag er en af dem, hvor resultatet er afgjort på forhånd, og at det derfor vil være som at slå i en dyne.

Men netop derfor synes jeg, at du skal kæmpe alt det du kan.

Men du skal dog have i tankerne, at det trods alt er bedre at være ledig fleks'er på ledighedsydelse end at være på kontanthjælp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat