Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2018, 21:40   #7
Thnp
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2018
Indlæg: 5
Styrke: 0
Thnp er ny på vejen
Ja kommunen har bevilget mod betaling, men i samme sætning, blev der sagt, at de ikke ville have en medarbejder til at printe ud i flere timer.
Når jeg henviser til gældende bekendgørelse, står det klokke klart, at første udskrift er gratis. Har aldrig haft problemer med dettte før, men er havnet i en Kommune, der er meget firkantet, og vælger at henvis til alt muligt andet, som jeg har bedt om.

Her et af de geniale svar jeg fik :

Vi har nu behandlet din anmodning om aktindsigt og er klar til at fremsende dine sagsakter.



Du skriver i din aktindsigtsanmodning, at du gerne vil have udleveret sagsakterne i papirform. Det gør du i henhold til Justitsministeriets bekendtgørelse nr. 646 af 18/9 1986.

I henhold til § 16, stk. 3, i forvaltningsloven, lov nr. 571 af 19. december 1985, fastsættes: § 1. Der opkræves ikke betaling for det første eksemplar af en afskrift eller fotokopi af et dokument, der i henhold til § 9 i forvaltningsloven udleveres til

en part i den pågældende sag.



Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at bestemmelserne i denne bekendtgørelse ikke længere er gældende.



Tønder Kommune følger forskrifterne i Bekendtgørelse nr. 1586 af d. 19/12-2013 om betaling for udlevering af dokumenter mv. efter lov om offentlighed i forvaltningen.
Thnp er ikke logget ind   Besvar med citat