Se enkelt indlæg
Gammel 02-01-2010, 12:00   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg tror bare at jeg skal forholde mig rolig ved det møde og høre hvad hun har at sige og rådgive til. Håber det bliver godt

Det ville jeg helt klart også gøre hvis jeg var dig , vent se hvad hun siger lod stemningen stil nogle relevante spørgsmål og tænk så over det hele i fred og ro når du kommer hjem evt lyt det hele igennem (optag) og beslut dig så stille og roligt hvad du vil gøre derfra ...

Og hvem ved kan jo være at det viser sig at være et ganske udmærket møde jeg havde det på samme måde da jeg skulle have møde med min reva sagsbehandler og min kommunale sagsbehandler jeg sad i dage op til og tænkte og sagde hvad nu hvis og så siger de garenteret sådan og sådan og så vil de sådan og sådan ...

Da de kom sagde de til mig med det samme (den kommunale ) jeg kan ikke se hvad vi kan gøre mere , jeg er indstillet på at du indstilles til pension en anden skriver indstillingen og jeg har snakket med lægekonsulenten der mangler lige et par stykker papir når de kommer bliver indstilingen skrevet og du overgår til den sagsbehandler der skriver indstillingen og som har skrevet mange mange af dem og er rigrig god til at skrive dem ...

ØØHHH jeg endte med at bare sidde og sige nå og ja og oki , det var lidt uvant for dem web som var med som bisidder måtte sige det meste ha ha ha ..

Så vent og se det kan jo vise sig at være et ganske positivt møde
  Besvar med citat