Se enkelt indlæg
Gammel 25-04-2019, 07:32   #3
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Hej Nørd

Tak . Det er præcist som jeg havde “frygtet”, eller anet. Jeg er 50 år gammel, og har allerede været i ressourceforløb (13/14).

Jeg konfronterede min SB. da hun fremlagde, at de havde vurderet mig indsatsparat, og da jeg fik hende til at beskrive, hvad dette forløb indebar.

Hun var ikke meget for at forklare, og prøvede at hoppe let henover beskrivelsen, som jeg så i sidste ende endte med at sige til hende, at det jo er nøjagtig det samme som et ressourceforløb, men hun ønskede ikke at debattere emnet yderligere, og da jeg var fuldstændig ødelagt … Sagde jeg, at jeg nu afsluttede mødet - for jeg kunne ikke holde til mere!

Jeg har efterfølgende skrevet en mail (via eboks) til SB. og bedt om en beskrivelse af det såkaldte “indsatsparate” forløb og et ressourceforløb, og bedt hende præcisere hvori forskellen ligger.

Derudover har jeg bedt om aktindsigt. De var SÅ mange forkerte ting på det møde.

…. Konklusion. Jeg har intet hørt siden mødet d. 4. april. Mødet er ikke engang blevet indført på Jobnet. Det eneste jeg har fra mødet er den indkaldelse jeg fik i min eboks. Jeg kan ikke anke noget, som jeg ikke har på skrift.

Nu venter jeg bare (med ondt i maven)!
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat