Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2010, 18:38   #160
cmay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
cmay er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kurttrold Se meddelelser
Hej igen!
Det bedste vi kan gøre er at holde sammen og tale om oplevelsen hos Eva til andre sygemeldte på den måde får vi også bearbejdet den traumatiske oplevelse det har været for mange af os at have været i konsultation hos hende..vi har bestemt heller ikke opgivet håbet for at det blir stoppet..

Derfor vil opfordringen herfra også være..Bliver du tvunget til et besøg så tag din båndoptager med optag samtalen og brug den derefter imod hende..
Vi har en hemmelig gruppe på nettet hvor ordet er frit og ingen kan se hvad der bliver skrevet..Hvis i har lyst at være med så skriv jeres email i en privat meddelse herpå k10,så skal jeg sørge for i bliver lukket ind.
Det er også det eneste i kan gøre-

Jeg kender ikke personen og udover en almen interesse I mennesket så kender jeg ikke meget til det felt som psykatrien dækker. men dog ved jeg gestalt terapien er voldsomt udskældt også i lægekredse.

den dækker efter mange prffesionelle over en for hårdhændet tilgang til problemer og derved så kan man bedre forstå essen af de opleveser folk har.

sandsyndligvis er hun mere eller mindre trænet i netop denne adfærd. Jeg hæfter mig dog lidt ved de mange uddannelser hun har.

enhver ved at for at blive dygtig til noget skal man bruge meget lang tid til det. gerne interesse i over tolv år før man kan begynde at sige man virkelig har greb om tingene. hun har en kort uddannelse iforhold til de ting hun kaster sig ud i- sandsyndligheden for at hun ikke egner sig til det og derfor springer meget rundt i forskellige uddannelser er også tilstede.
cmay er ikke logget ind   Besvar med citat