Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2012, 00:36   #75
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Selektiv besvarelse? Ja MON ikke

Håber BAN vil gøre sig den ulejlighed at følge den dørs mht. uddybning af statusattest fra psyk., jeg har ihvertfald gjort opmærksom på det i min anke men har indtryk af, at BAN er JC 2 og der skal mere end meget til at gå mod JC

Jeg er stadig - så naiv? - at jeg tror på, at det er gode fagfolk, der vil være i den tværfaglige udredning. Har været hos den eksterne leverandør før, og var glad for dem.

God weekend Lotte og lykke til du ved
Ha, ja det skal jeg lige love for - faktisk er BAN værre en JC2, for de er jo under Indenrigsministeriet, så kan kan ikke klage over dem nogen steder, andet end til Ankestyrelsen, og noget siger mig, at den ikke lovlydige direktør Preisler for BAN har flere medarbejdere fra Ankestyrelsen i sine hule hænder - det er magtmisbrug af værste skuffe der køres i BAN, og groft misbrug af embede, som kan give op til 2 års fængsel i henhold til Straffeloven.

Det må bestemt siges at være skærpede omstændigheder, at netop BAN vælger at køre det ulovlige regime endnu længere ud og helt bevidst systemtisk, da klagmulighederne mht. BAN er meget små, og BAN jo netop er til for at sørge for at kommunerne overholder loven - og så overtræder BAN selv helt bevidst de love de er sat til at forvalte, det er indbegrebet af magtmisbrug, så det vil noget.

Hvis BAN fortsætter på den måde, og ikke tager min klagesag til efteretning i henhold til lovgivningen, så skal direktøren i hvert fald ikke regne med at sidde på pinden meget længere, for jeg har alle beviser på deres ulovligheder på skrift.

Tak også god weekend til dig, og mange tak, glæder mig bestemt meget til mit næste træk.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat