Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2010, 17:02   #584
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Fra 24 timer = En udtalelse fra en Glads. Komm. ansat! / link nederst

Jeg er HANDICAPPET - UFUNKTIONEL - og uden varme i min bolig!
19-01-2010 - 20:45
Skrevet af punto

Kære Benny Gerhard !

Se jeg har levet og arbejdet i Gladsaxe kommune i mange mange år.
Da jeg arbejdede i Gladsaxe kommune i sin tid i 1988 var der jo rygter blandt os ansatte om Gladsaxe kommunes , skal vi kalde jer sorte får. De borgere som gjorde livet surt for mange ansatte.

I din aktuelle situation kan kommunen give dig varmehjælp med det du er berettiget til efter loven, som alle andre pensionister i Gladsaxe kommune. Dit gasfyr er for egen regning, da du bor i ejerbolig, så lad nu være med at kværulere om den ting. Andre ejerboligejere må selv betale, du er ingen undtagelse.

Du får varmehjælp efter lovens tekst, men dit gasfyr er Gladsaxe kommune uvedkommende.

Hvorfor hetze dig ?.

Jeg er ved at være alvorlig træt af din evindelige kværuleren. Få dig et liv Benny, men skån dog kommunen, og Det sociale nævn for din gentagne klager.

________________________________________

Jeg er HANDICAPPET - UFUNKTIONEL - og uden varme i min bolig!
22-01-2010 - 10:44
Skrevet af benny gerhard


Kære Allan

Citat:
Du skriver i citat: Da jeg arbejdede i Gladsaxe kommune i sin tid i 1988 var der jo rygter blandt os ansatte om Gladsaxe kommunes , skal vi kalde jer sorte får. De borgere som gjorde livet surt for mange ansatte.
citat slut.

Hvad så når Gladsaxe Kommune, og kommunens ansatte, gør livet surt for handicappede borgere? Læs dette, og bliv bedrevidende http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm

Bemærk, at kommunens sagsbehandler løj om mit funktionsnivau i sine oplysninger til lægekonsulenten , og ingen ansvarlige i kommunen har ønsket at rette op på dette. Dette blev på trods af modstridende STATUSOPLYSNINGER fra min egen læge, brugt til at fratage mig den nødvendige hjælp. Min læge har som det ses også kritiseret det i brev til afselingsleder EK.

Hvad lægekonsulenten gør, er totalt ligegyldigt når han arbejder for kommunen. I 1998 blev det vedtaget i - FÆLLESERKLÆRINGEN - af Sundhedsstyrelsen / Lægeforeningen og Karen Jespersen, at lægekonsulenter er "ansvarsfrie" når de arbejder i kommunerne. Det er kommunen der som øverste myndighed er den ansvarlige for hans gøren!

Citat:
Citat:
I din aktuelle situation kan kommunen give dig varmehjælp med det du er berettiget til efter loven, som alle andre pensionister i Gladsaxe kommune. Dit gasfyr er for egen regning, da du bor i ejerbolig, så lad nu være med at kværulere om den ting. Andre ejerboligejere må selv betale, du er ingen undtagelse.
citat slut:

Det har du ret i. Da kommunen fra 2001 til 2005 ved brug af urigtige oplysninger om mit funktionsniveau fratog mig 75% af min hjælp i 3½ år, og indtil Det Sociale Nævn omgjorde kommunens indgreb, havde jeg sikret min fremtid i stor friværdi i mit hus. Jeg har flere gange brugt af min friværdi i mit hus for at opretholde mit tidligere funktionsniveau, men desværre forgæves.

Friværdien i mit hus skulle jo netop dække udgifter i og på mit hus, reparation på bil, og andre udgifter, jeg ikke kan spare op til i dag.
Min fremtid var altså sikret indtil den sociale fadæse i Gladsaxe Kommune blev iværksat, og saboterede mit fysiske og økonomiske liv.

Citat:
Citat:
Jeg er ved at være alvorlig træt af din evindelige kværuleren. Få dig et liv Benny, men skån dog kommunen, og Det sociale nævn for din gentagne klager.
citat slut:

Mener du virkelig helt seriøst, at jeg skal "skåne" kommunen der i allerhøjeste grad har ødelagt mit tidligere "gode liv" som handicappet, så må det det stå for din egen mening?

Jeg er dog meget skuffet over, at blive udstillet som kværulant af en person der totalt mangler indblik i den virkelilge verden!

PS: Jeg synes at du skulle nærlæse - http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm - en gang mere, og så er du meget velkommen til at sige undskyld da du så har en faktuel baggrund, til mine frustrationer!

Mvh. Benny G.

http://www.24.dk/user/benny%20gerhar...me_i_min_bolig
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat