Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2013, 00:57   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg har pt kun skulle til møde for at svare på det spørge skema der.. og der var ingenting der var rigtig relevant for mig..
Men jeg passer heller ikke ind i nogen kasser hos kommunen...
Og jeg blev rigtig syg af at skulle møde op og udfylde mit skema (jeg har mcs) og det var sagsbehandleren egentlig ligeglad med....
Jeg kommer ikke fra et hjem hvor nogen er på kontanthjælp eller sygedagpenge.. mindste udd i min familie er HH... er en enkelt pædagog i familien men ellers ejer alle deres eget hus bil og det hele...
Jeg gør rigtigmeget for at undgå at gøre forkerte ting med ryg osv og tager heller ingen medicin da det ikke hjælper.. så jeg har intet misbrug af noget som helst.. har ingen psykiske lidelser, mine børn har ingen problemer og klarer sig rigtig godt...
har 5 kroniske lidelser som der ikke er en læge i verden der vil gå ind og udtale sig om hvordan man får det af at have dem sammen... Men eneste besked man får er at det jo er synd man er så ung.. Og at man ikke ville kunne få ftp..

Har allerede skiftet sagsbehandler 2 gange siden det project begyndte... De har også smidt mine papirer væk så de pludselig ingen diagnoser havde på mig..
De kan ikke finde et sted som kan have mig i er en arbejdsprøvning da jeg er kemisk overfølsom overfor nye ting.. parfume plast læder blæk røg osv osv.. så hvad det møde de snakker om bliver til og hvad de skulle kunne hjælpe mig med..?? ja kan ikke se det..
Plus kan ikke møde med 5 mennesker som ikke er duft neutrale....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat